Alla inlägg under juni 2013

Av MysElin - 29 juni 2013 16:21

Hejsan! 

Här kommer en video om det som står i rubriken :P


Lägger upp bilderna och den andra videon sen :P :* <3


Av MysElin - 27 juni 2013 20:45

Hallå!:)
Hänt idag?
Själv har jag varit på jobbet för sista dagen, nu går jag på "semester" tills skolan börjar:D varit en riktigt mysig och trevlig dag på dagis! Vi har hittat på mycket skoj, vi har...

1. Ätit frukost.
2. Lekt.
3. Varit ute och lekt.
4. Ätit lunch, blev chilliconcane och potatis.
5. Sen fick vi glass från avdelnigen vi var på efter eftersom det var min och Linus sista dag.:( och vi fick även varsitt packet bilar som dom hade knutit fast ett band i så det blev som ett halsband:) synd bara att jag har godisförbud :(( men får väl ge den till bror.
6. Barnen gick och sov och vi personal åt lite kladdkaka som köket hade gjort till alla som hade sommarjobbat och slutade.
7. Barnen vaknade och åt mellis.
8. Vi lekte.
9. Sen gick vi upp i lekhallen och lekte.
10. Vi fick sluta 30min tidigare:)

Sååå aa det har hänt på dagis idag:)

Sen när jag kom hem så åt jag jätte tidig kvällsmat för Linus skulle spela fotboll och behövde äta riktigt så vi åt
:(
Sen gjorde jag inte så mycket, sen gick jag och Lisa långrunda med Sigge, sen duschade jag och nu sitter jag och kolla på tv:)

Av MysElin - 26 juni 2013 17:50

Tjenare!:)

Jag är trött...:(
Steg upp vid 07:00 idag och gör varje dag jag jobbar nu, men är sjukt trött idag för det har regnat verkligen HELA dagen:(:( så har suttit inne nästan hela tiden vi var ute i kanske 15-20 min eller nåt på dagis.
Fattar inte varför jag ens skulle behöva jobba idag det var bara 3 barn på min avdelning på hela dagen, så hade jag knappt nått att göra... Fast vi gick in på en annan avdelning ist för dom var också 4-6 pers eller nåt sånt.
Jag slutade vid 16:00 ist för vid 16:00, för jag hade ingen rast för alla ungar sov så jag jobbade eller "jobbade" så få fick jag sluta 30mim tidigare och tur var det hade nog sommnat :P

Sen jag kommit hem har jag gjort verkligen ingenting jag har kollat på "masterchef" och hållit på med mobilen det är allt.
Men ska snart åka in till mormor och morfar och äta kvällsmat, kommer bli mysigt:)

Av MysElin - 25 juni 2013 20:17

Tja!

Ja idag har jag varit och jobbat till kl 16:30. Varit en mys dag, inte hänt något särskilt på dagis!

Sen när jag kom hem så var jag med min syster, åt mat mm.
Nu ska jag och lillasyster ut och gå med Sigge och man får väl hoppas att det inte börjat regna...:(

Av MysElin - 24 juni 2013 07:30

Tjao!

Dags att jobba igen då..!
Så äter frukost just nu blev skinkmacka och Lemon te, ska strax köra, börjar ju vid 08:00 så kör vid 15-10 i.
Vet inte vad som händer idag mer ån det vanliga, kanske händer nått mer kul eller kanske inte.



Av MysElin - 23 juni 2013 22:09

Hallåj:)

Jaha en mysig helg i stugan avklarad!

Torsdag: kom dit snackade och så mest kom dit runt 22:00 så aa!

Fredag: Firade midsommar med god mat, prat, skratt mm, blev inget dans runt stången:( hann inte fixa nån:( sen på kvällen gick vi bort och träffade annat folk. Och sen hände väl lite annat med.

Lördag: Igår hände inte så jätte mycket solat, målat sånt chill,

Söndag: åkt bil hem typ.

Inte någon jätte intressant helg med kompisarna och så men en mysig helg med familjen:)

Sen jag kom hem har jag ätit blev potatis, grillat kött, bacon, grillad majskolv MUMS och bea sås smaskens.
Sen har vi kollat på film typ på bland annat "X-men: First class" och "Göta kanal" mysigt:P

BILDET FÅRN MIDSOMMAR KOMMER SENARE OM JAG LÄGGER UPP NÅGRA! ALLA ÄR I KAMERANxD

:*<3

  

Av MysElin - 20 juni 2013 20:09

Bilen har börjat rulla och vi har hamnat i Växjö på pizzeria Florence för kvällsmat!
Vi delade på en vezuvio med kebabsås och en hawaii:) MYYYYS

Av MysElin - 20 juni 2013 18:37

Hellu:)
Idag har vi firat midsommar på dagis!:D

1. Ätit frukost.
2. Klätt midsommarstången.
3. Dansat runt midsommarstången.
4. Ätit glass ute i gräset.
5. Lekt.
6. Ätit lunch ute.
7. Fikat på sockerkaka med grädde och glass.
8. Sovit middag.
9. Gått ut.
10. Jag slutade!:)

Vi har haft tur eller aa ganska tur med vädret det regnade så in i precis innan vi skulle ut och klä stången.
Sen när vi väl var ute så bara regnade det lite nästan bara duggade.
Efter det så har det varit helt sjukt kvavt och äckligt varmt inte skönt vant utan så att kläderna klibbar fast!:(

På vägen hem så sorg jag ner och köpte ett till minneskort till kameran blev ett på 8Gb nu när det är midsommar kan det behövas om man ska ta många kort:)

Sen när jag kom hem så har jag packat det sista, duschat och så och just nu sitter jag och väntar på att pappa och mamma ska komma hem så mamma kan packa det sista och sen att vi kan åka till stugan:D

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 16-20
 21-25
 äldre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK :D


Ovido - Quiz & Flashcards