Av MysElin - 26 juli 2013 10:14

Tja!:)

Jaha en ny härlig dag här i Båstad. Strålande sol och molnfritt. Men vi ska inte stanna här utan nu sitter har vi satt oss i bilen för att dra oss till Göteborg. Vi ska bo på "Scandic Europa" tills imon sen blir det att åka tillbaka till Båstad och lilla hund. Vi har inte bestämt vad vi ska göra men om jag känner min familj rätt så kommer vi på något ganska snabbt som alla går med på.

Av MysElin - 25 juli 2013 18:11

Hejhej!:)

Idag hamnade bilen i Båstad. Vi åkte in runt kl 13:00 och åt det blev fläskfilé, pommes och hemmagjord beasås på centrecourten riktigt smaskigt. Sån nu har vi varit inne i Båstad och glott. Jag hittade en stickad tröja det var allt. Vi var nere vid stranden och kollade också vi hade tänkt bada men det är molnigt och småregnar så vi struntade i det. Men nu är vi tillbaka i husvagnen.

Av MysElin - 24 juli 2013 19:53

Tjenamors!:)

Kommit hem från Sandra efter två mysiga dagar. Idag har vi sovit till kl 13:00 någon gång, eftersom vi var vakna hela natten så blev det så, vi har badat, spelat "Allan wake" på Xbox, lekt med Smulan och Skrållan som är två hundar och även med kattungarna mm. Det har varit riktigt underbart mysigt och skojjigt.

Men men har som sagt kommit hem och har hunnit duscha, packa och äta och nu ska jag iväg igen eller vi ska iväg. Det blir att dra mot Båstad, Ängelholm, Helsingborg mm och bara umgås och mysa med familjen eller alla utom Linus som inte följde med.
Så sitter nu i bilen påväg mot husvagnen som första mål.

Av MysElin - 24 juli 2013 19:52

Tjenamors!:)

Så sitter nu i bilen påväg mot husvagnen som första mål.

[Bild]

Av MysElin - 24 juli 2013 03:55

hallåj!

Jag har hamnat hos Sandra:) jag kom hit vid 21:00 någon gång. Vi har snackat, skrattat, spelat kort mm och vi har nyss bakat kladdkaka så sjukt underbart mysigt och gott.
Just nu sitter vi och kollar på "fired up" och äter kladdkaka.

Av MysElin - 23 juli 2013 14:21

Tjatja alla läsare!:)

Igår efter sista inlägget igår så kom Natalie hit och gjorde min dag/kväll/natt!:)
Hon kom runt 6 nånting. Så jag åt sen drog vi ut och va nere i byn. Som vanligt ganska dött... Men Natalie och jag hade as kul! Natalie hade med sig "våghals" det är sanning eller konsekvens fast lite annorlunda men mycket roligare. Så vi satt nere i byn och körde det och garvade så in i.
Sen vid tolv tiden drog vi hem och satte oss i källaren och kollade på "white chicks" hahaha den var ganska rolig. Asså vi hade såååååå jävla sjukt kul!!!!!!:D

Och idag så har vi vaknat, ätit, Natalie har duschat och jag har fixat med poolen som vi äntligen har tagit fram:D
Få se vad som händer senare idag för Natalie ska hem om en stund :(

Av MysElin - 22 juli 2013 17:21

Tjosan!:)

Idag har jag inte gjort någonting... Mamma och pappa började jobba idag så har varit hemma själv med hund tills Lisa kom hem med en kompis. Jag har precis kommit hem efter en skön runda med Sigge, det var riktigt najjs. Vi gick elljusspåret som är ca 3km eller nåt sånt, inte så jätte långt men hund blev glad iallafall. Får ta och ringa och kolla om nån vill hitta på nåt så jag slipper vara helt foreveralone!

Just nu sitter jag och fixar bilder i min kamera, tar bort och beskär mm. Hahaha hittade jätte fina bilder sen midsommar.

Av MysElin - 21 juli 2013 22:08

Hej alla!

Kan säga att anledningen till att jag inte har bloggat har varit för att jag har haft fullt upp med både det ena occh det andra + det har hänt vissa saker.

Men men nu är jag här igen och ska fortsätta :) måste säga att ni är sjukt grymma som forfarande är kvar och läser bloggen eftersom jag inte bloggat på 2 veckor... LOVE YA!!!!

Så vad har jag gjort idag? och var gör jag nu?

Idag har jag varit ute med båten för fjärde dagen i rad. Men idag var det roligare för Amelia och Christer följde med ut så jag har varit med Amelia och vi har haft så grymt kul!!! Vi åkte ut någon gång runt 12:00 tror jag kolckan kan ha varit. Så när allt och alla kommit i båten åkte vi och badade vid "Mallorca viken" det är en av dom finaste vikarna med sandstrad och lång sandbotten och inte massa sten och skit. Amelia och jag hoppade i direkt och då simade vi runt med var sitt cykolp. Vi stod på händer, gjorde kullebyttor, lekte "haj" (tagen) och då var min lillasyster med också. Hahahaha men det roligaste av allt var när Amelia och jag kom på att vi skulle sitta båda två i en uppblåst gummibåt. Asså det var så sjukt kul! det var paddlar till så det var som en roddbåt bara att vi inte kunde ro riktigt eftersom det var lite trångt så var våra ben såklart ivägen... så vi fick paddla istället som man gör i en kanot haha vi var bäst på det, vi åkte runt i en cirkel på samma plats. Meeen tillslut lärde vi oss hur vi skulle göra så det gick faktiskt ganska bra ända tills... Amelia skulle står upp och paddla som i en "godol". Det gick inte så bra kan jag säga hahahaha.

Sen åkte vi vidare till "kronoberg" vid slottsruinen där vi köpte glass MYS. Så jag, Lisa och Amelia hoppade i land och köpte glass medan dom andra väntade ute vid båten.

Efter det så åkte vi tillbaka till samma vik och badade lite till innan vi skulle åka och fiska.

Jag kan inte säga att fiskarna var på hugget idag, Christer fick 1 fisk det var allt och efter det så åkte vi hem.

Ja och just nu sitter jag i min säng och aa bloggar och dricker äpplejuice<3

bilden är från igår när vi var ute därför Amelia inte är med!

Hur gammal är du som läser min blogg?